נדל"ן והתחדשות עירונית

לתחומי התמחות נוספים:

דיני מכרזים

משרד מילמן כץ מעמיד ללקוחותיו ניסיון רב ומומחיות בתחום דיני המכרזים עם התמחות ספציפית במכרזים בתחומי התשתיות והאנרגיה, אשר מטבעם

להמשך קריאה »

משרד עורכי דין ונוטריון מילמן כץ מעמיד לרשותכם מחלקה ייעודית לדיני מקרקעין ונדל"ן. מחלקה מקצועית אשר ביד אחת משרתת לקוחות פרטיים, וביד השנייה הינה בעלת התמחות ספציפית וייחודית בייצוג קבלנים ויזמים.

תודות לכך, המענה מבוסס על היכרות עם עולם הנדל"ן והמקרקעין משני צדי המתרס. דבר המהווה יתרון משמעותי שמתבטא בסיום מוצלח של אין ספור עסקאות נדל"ן ומקרקעין מסוגים שונים וגוונים שונים.

אנחנו מתמחים בכל הפריזמה של עולם הנדל"ן לרבות עסקאות מכר יד שנייה או רכישת דירה חדשה מקבלן, פירוק שיתוף במקרקעין, עסקאות מכר מורכבות, עריכת הסכמי מכר, הפרת חוזי נדל"ן ומקרקעין, מיסוי מקרקעין, נדל"ן מניב, העברת מקרקעין במשפחה, ירושות עם נכסי נדל"ן, פינוי נדל"ן, סילוק פולשים ועוד. 

השירות לקהל העסקי מייצר מעטפת משפטית-מקצועית ברמה של 360 מעלות לליווי פרויקטים לבניית מגורים ומסחר. החל מהשלבים הראשונים של היציאה למכרז ו/או רכישת המגרשים, ולאורך כל הדרך עד להשלמת הפרויקט על מטרותיו המסחריות. משרדנו מתמחה בייצוג בפרויקטים נדל"ניים גדולים ומורכבים, וביניהם גם פרויקטים להקמת תשתיות בארץ ובחו"ל.

בתחום ההתחדשות העירונית אנחנו מייצגים דיירים ויזמים כאחד, ובפרויקטים מסוגים שונים כגון פינוי בינוי, תמ"א 38/2 (הריסה ובנייה מחדש) ותמ"א 38/1 (חיזוק והרחבה).

תודות לוותק של כ-20 שנות פעילות אשר במהלכן ליווה המשרד מאות עסקאות מכר בכל סדר גודל ("וראה כבר הכל"), לקוחותינו נהנים בראש ובראשונה משקט נפשי רב.

אנחנו יודעים לא רק להוביל את העסקה אלא גם לנהל את הסיכונים הכרוכים בה ולגדר אותם. משרדנו מאמין בשקיפות מלאה מול הלקוח ויודע לשלב יצירתיות יוצאת דופן בפתרון המשפטי-המקצועי. מהשלבים המוקדמים של הבדיקות השונות (המשפטיות, ההנדסיות, התכנוניות והחוזיות), דרך הסכמי מכר מוקפדים, וכלה כמובן בכל ההיבטים הפרוצדורליים והבירוקרטיים הנלווים לעסקה.

דילוג לתוכן