ייצוג בהליכים מורכבים בתחומי התשתיות והבניה

לתחומי התמחות נוספים:

דיני מכרזים

משרד מילמן כץ מעמיד ללקוחותיו ניסיון רב ומומחיות בתחום דיני המכרזים עם התמחות ספציפית במכרזים בתחומי התשתיות והאנרגיה, אשר מטבעם

להמשך קריאה »

משרד מילמן כץ רכש במרוצת השנים ניסיון רב וייחודי בייצוג קבלנים בהליכים מורכבים בתחומי התשתיות והבניה, הן בבתי המשפט השונים, הן בהליכי בוררות והן בהליכי גישור.

ניהול מחלוקות וסכסוכים מעולם התשתיות והבניה דורש מעוה"ד המייצג הבנה הנדסית משמעותית לצד בקיאות משפטית, ירידה לפרטים, יצירתיות וחשיבה "מחוץ לקופסה", ויכולת להתמודד עם היקפים אדירים של חומר.

עורכי הדין במשרד מחזיקים בקיאות הנדסית שמקורה בשנים רבות של ייעוץ משפטי לחברת ההנדסה הגדולה בישראל, לצד ניסיון משפטי רב בניהול הליכים מורכבים בתחומי התשתיות והבניה.

המשרד מחזיק במוניטין של הצלחות והישגים רבים בתחום משפטי מורכב וסבוך זה.

בזכות מוניטין המשרד בתחום זה, עוה"ד במשרד מוזמנים, מעת לעת, להעביר הרצאות על ניהול סיכונים משפטיים בניהול וביצוע פרויקט.

פעמים רבות שירותי המשרד מתבקשים כבר בשלב הביצוע של הפרויקט. במקרה שכזה עורכי הדין של המשרד משולבים ומעורים בכל שלבי הפרויקט, לומדים מסמכיו על בוריים ומלווים את הקבלן בכל שלב ושלב, תוך הכנת תשתית הנדסית וראייתית לתביעה.

הניסיון מלמד שמעורבות במשרד בשלב הפרויקט והחשבון הסופי מביא באופן וודאי לתוצאה טובה עבור הלקוח (בין אם במשרד פשרה ובין אם במשרד הליך משפטי), וזאת תודות ליצירת תשתית ראייתית מוכוונת להשגת התוצאה המיטבית ללקוח.

המשרד דוגל בגישה שבעולם התשתיות והבנייה דרך הפשרה עדיפה על התדיינות משפטית ארוכה ויקרה, וזאת מתוך ההבנה שמדובר בשוק קטן בו השחקנים מכירים כולם את כולם.

באין ברירה משרדנו יודע לרתום את הניסיון והמומחיות של עורכי הדין ולנהל הליכים משפטיים מורכבים בצורה אסרטיבית ובלתי מתפשרת, במטרה להביא לתוצאה המיטבית עבור הלקוח.

בשנים האחרונות משרדנו ניהל תיקים בהיקפים מצטברים של מאות מיליוני ש"ח, רובם מול רשויות מקומיות ותאגידי מים וביוב.

הידע המקצועי והניסיון של עורכי הדין במשרד מקנה ללקוחותיו יתרון מובנה בכל הליך משפטי המנוהל ע"י משרדנו בתחום מורכב זה.

דילוג לתוכן